pondělí 16. května 2016

10+1 věta, které pejskaři nesnáší


1. "Vždyť je to jen pes..."

2. "Jak s ní/nim můžeš spát v posteli?"

3. "Nechápu, jak můžeš trávit tolik času mezi psama místo, aby si chodil/a mezi lidi."

4. "Pes v bytě je chudák, pes má být na zahradě."

5. "Proč kupuješ tak drahý žrádlo? To já bych za to teda nedal/a, zvlášť když jsou i levnější."

6. "Proč sis vůbec pořídil/a psa?"

7. "To ti nevadí, že máš všude po bytě a na oblečení chlupy?"

8. "Mě by se nechtělo ho furt venčit, proto mám raději kočky."

9. "To dáváš všechny své peníze za cvičák?"

10. "Se psem je to otrava, vždyť nemůžeš jet ani na dovolenou, nic."

11. "A k čemu ti jakože jsou nějaké ty zkoušky a triky?"

8 komentářů:

  1. Vzhledem k povaze naší skokanky slýchám: "Ať nA mě neskáče." Pejskař řekne: " Nechte jí, já mám taky psa."
    Chlupy jsou evergreen. "Na chlupy bych si nikdy nezvykla", říká máma, proto má bišonka.
    Zapomněla si na jednu věc: " To je jako celej den sám doma, když vy jste v práci?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak až budu dávat dohromady 2. díl, tak už vím, u koho hledat inspiraci :)

      Vymazat
  2. Ještě mi babi říkala: " Jakto, že Ketynka nesmrdí? Honzův pes smrdí. "
    Honza je můj bratr. Co se to říká? Jaký pán takový pes? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuji :) doufám, že jich v budoucnu bude i víc :)

      Vymazat
  4. taky je fajn, když máte 2 dospělé bernské salašnické a nově 2 štěnata rotwajlera a lidi se ptají: ,,to jsou jejich štěnátka?,, :-D sakra...vždyť ten pes vypadá úplně jinak :-D :-D a jelikož jsou 4 a velcí, tak také každému odpovídám na otázku ,,kolik toho sežerou,,? :-D je toho dost :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si dovedu představit :D jednou jsme byly s kamarádkou se smečkou, kterou jsme venčily spolu s našima psama, takže to bylo 1 boc, 1 xjrt a pak 4jrt a také si lidi mysleli, že ti 4 jrt jsou potomci mého borderáka a kamarádky xjrt :D

      Vymazat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji