neděle 7. srpna 2016

RECENZE: Týmová trička od Goddog


Jestli mě na psích sportech něco baví a nesmírně těší, je vždycky okamžik, kdy se z člověka a psa stává tým, který se vzájemně doplňuje, spolupracuje a rozumí si. Ovšem kdo chce být tým, musí také vypadat jako tým! A právě proto se v této recenzi podíváme na týmová trička vyrobená na zakázku od Goddog.cz.


Už před nějakou dobou jsem začala spolupracovat s firmou Goddog, jelikož grafika a psi, to je prostě nejlepší kombinace. A pak přišlo období Vánoc (ano vím, že je už červenec :D ) a první dárky, které jsem měla vymyšlené, byly pro mé pejskařské kamarádky - trička s jejich smečkama. Jelikož jsem ale nechtěla dělat nějaké tuctové potisky, zapojila jsem své kreativní já a pustila se do tvorby a tak vznikla skvělá týmová trika.
Vizualizace trička pro Báru s Oušíkem a Žerykem
Na přední straně se nachází portrét psa (nebo psů, v Bářiném případě) s popiskem, který jej charakterizuje. Jessie si vysloužila přezdívku opice, jelikož má tendence všude šplhat a skákat lidem na záda při každé příležitosti, proto Jessie the Monkey. Charakterizovat jednoho psíka bylo celkem snadné, ale charakterizujte dvěma slovy dva psy. A tak si Žeryk s Oušíkem vysloužili oslovení Furry Freaks, jelikož Oušík je blázen do frisbee a Žeryk, ten má zase své lovící chvilky.


Týmové tričko našich kamarádek - Míši a Jessie

A aby to nebylo jako podle pořekadla o kovářově kobyle, tak jsem si nedávno udělala radost a vytvořila design i pro sebe s panem Mojem. Jelikož se za nějaký super tým zatím moc považovat nemůžeme, tak aspoň ať tak vypadáme pro běžné lidi. Nejhorší pro mě asi bylo vymyslet přední nápis, který by Moja vystihoval. Nechtěla jsem zvolit něco, co by cizím lidem vyznělo nějak urážlivě (jako např. to, když o něm říkám, že je autista, samozřejmě s velkou nadsázkou), proto jsem nakonec zvolila oslovení Mr. Misunderstood (aneb pan Nepochopený), což Moja charakterizuje asi úplně nejvíc a každý si to může pojmout po svém.

Na fotkách občas i jako tým vypadáme :D

A teď k samotné recenzi triček. Výrobky od firmy Goddog jsou mezi pejskařskou komunitou dosti známé a i rozšířené (snad na každé pejskařské akci potkáte někoho, kdo má tričko nebo mikinu od Goddogu) a to právem - vysoká kvalita textilu, vysoká kvalita potisku a k tomu za fajn ceny. V nabídce máte na výběr desítky motivů, ať už s jednotlivými plemeny, sporty, a nebo všeobecné psí motivy. A kdyby vám to náhodou nestačilo, není problém se domluvit na motivu na zakázku, podle fotky. Zkrátka a dobře, každý si zde najde to své.

Trička a ostatní výrobky s motivy Goddog najdete na eshopu či facebookové stránce.


Líbí se vám nápad týmového trička? Chtěli byste své tričko se svým psem? Pak se zúčastněte naší soutěže a můžete jedno vyhrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji